Det är mycket nu =)

Gårdagen va kanon, Vi tog en båttur ut till "Kärringön" där vi grillade korv, badade o snackade gamla minnen. Det blev en sen kväll o jag låg inte i min säng förrens kl slog 02.00. Höll på att glömma bort att jag lovat möta upp Ullis & Therese på Java vid nio för lite frukost så sömnen blev inte den bästa. Frukost på Java som sagt, Hedda dök upp också, bra start på dagen. Sen blev det en snabbis på stan för att fixa lite tills imorrn, systemet, strumpbyxor, mat m.m. Sen drog jag hem till Hjortkvarn  och gick en promenad med hunden, o så en sväng med pappa upp till glassbaren. Nu har jag lyckats hitta hem o lagt köttet i marinad o vinet på kylning. Skönt att förbereda så mycket som möjligt. Nu återstår, hårinpackning, måla naglar, plocka ögonbryn, you name it =) Allt för att vara så tip top som möjligt inför morgondagen, ska bli super kul!!!
 
Är ni sugna på nåt gott rosevin så rekommenderas detta starkt! Finns bara på box, vill man ha flaska så tror jag det måste beställas. Helt klart värt varenda krona =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0