Grillmys

Gårdagen va hur trevlig som helst =) Det va grillning hos Jennie som gällde tillsammans med Anders, Martin o Jessin. Vi spelade plump, drack vin och gissade filmmusik. Jennie väckte mig imorse typ 10 min innan min parkering gick ut så det va bara att häva sig upp och iväg till Hjortkvarn för en promenad med Arrak. O ni som känner mig vet ja att jag alltid passar på att köpa Go Glass när jag är hemma så självklart blev det en tripp dit även idag. Nu har jag precis kommit hem o hamnat på soffan, aldrig hänt förr, haha. Tänkte låta glassen sjunka lite så ska jag nog försöka mig ut på en löptur senare. Ha en fortsatt trevlig tisdag hörrni ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0