Rom, dag 1 :)

Om ni undrar vart solen har gömt sig denna sommar så kan jag berätta att den finns i Rom. Jag ska absolut inte klaga men det är fan svin varmt här. Jag förstår varför dom avråder folk att åka hit just denna månad, haha! Jag har nog aldrig gått så långt o svettats så mycket i hela mitt liv förut, helt ortoligt men helt klart värt de :)
 
Vi har besökt vatikanen idag med allt det innebär. Vatikan museet, sixtinska kapellet, St Peters kyrkan och den fantastiska utsikten från Kupolen. Kanon bra första dag men nu kan jag knappt känna mina ben längre så att krypa ner under täcket känns helt gudomligt just nu! Imorrn ser vi fram emot ett besök vid Colusseum, återkommer då, godnatt sålänge <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0