Seg söndag

Denna dag har bestått av absolut ingenting. Jag har packat upp resväskan, o om ni inte redan visste det så är det betydligt tråkigare att packa upp väskan än va det är att packa den =/ Sen har jag tvättat lite, sovit en sväng på soffan o bara degat hela dan, inte likt mig men ganska välbehövligt.  Jocke o Linda kommer över på lite filmmys om en stund så nu har vi varit på Ica o köpt massa onyttigheter. Det är ju fortfarande semester som tur e =) 
 
I veckan ska jag spendera lite tid med båda Ewa & Jennie och på lördag är det Therese 25års partaj som gäller. Fyndade en jätte fin klänning i Rom som jag tänkte ha på lördag, ska visa er sen. Men som alltid, fullspäckat schema för min del.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0