Tidsfördriv...

Har lunch på jobbet o inge bättre för mig så jag tänkte skriva en rad eller två. Va ju ett tag sen sist. Just nu sitter jag o beundrar mina nyfixade naglar :) Arazus syster ville ha oss som försökskaniner igår kväll o det blev riktigt bra med tanke på att det va första gången. Hon hade köpt ett gelekit på Lindex för ca 150:-. Perfekt om man inte har råd att gå till en salong o betala 500:- varje gång. Och det va faktiskt inte så svårt, tänkte nog ge mig på det själv nästa gång?

Jobbar till 20 idag men sen ser jag fram emot tre lediga dagar. Imorrn drar jag till Sthlm med Kim & Arazu för att se Lady Gagy och besöka Gröna Lund. Kommer bli super kul :)) 


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0