Frukost...

Sitter o käkar frukost o väntar på att kaffet ska bli klart =) Känns underbart att kunna ha frukost i lugn o ro och inte behöva stressa till jobbet. Börjar kl 14 så jag hinner med lite annan innan. Synd bara att jag va vid crossfitten imorse 07.40 o den va tydligen inställt? Lite trist med tanke på hur jobbigt det va att ta mig upp ur sängen. Men jag kröp ner och sov två timmar till.
 
Kaffet är klart nu så jag ska dricka en kopp och en ska jag faktiskt, lyssna nu: klä julgranen. I fredags på efterfesten fick folk för sig att börja klä våran gran som låg nerpackad i en låda. Den står fortfarande uppe, halvklar och inte alls speciellt snygg så istället för att plocka ner den så kan jag väl lika gärna börja om från början. Gör om, gör rätt eller vad sägen man?
 
Ha en fortsatt trevlig tisdag allihoppa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0