Sovmorgon...

Måndag morgon och ny vecka. Min första sovmorgon på jag vet knappt hur länge. Sen är ju jag en morgonperson som inte alltid sover så länge men bara tanken att jag faktiskt inte behöver gå upp ur sängen är helt underbar.
 
Helgen har bestått av mycket jobb, lite sömn och en väldans massa trevligheter. Först jobb, julbord uppe i Ånnaboda, harrys, efterfest, jobb, julfest hos Anders, strömpis och sist lite mer jobb. Hur mycket kan man hinna med på en helg egentligen? Inte så konstigt att jag stupade i säng vid 17 igår när jag kom hem från jobbet. Men trevligt ve´re iallafall o det är väl huvudsaken.

Ne men en liten tupplur till kanske? =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0