Torsdag morgon ♥

 
Det händer inte mycket här just nu =/ Jag har fullt upp med annat tyvärr och den där kamerasladden verkar ha gömt sig bra så jag överväger att köpa en ny. Sitter o käkar frukost just nu. Kikar ut genom fönstret och inser att min bil måste skottas ut denna morgon, mindre roligt. Jag älskar snön och vintern men snöoväder o blåst kan jag gärna vara utan. Dagarna rullar på alldeles för fort. Jag har hunnit inhandla mestadels av julklapparna och vår lägenhet och blivit pyntad men en två julstjärnor, en tomte och en röd julduk. Bättre än inget men förhoppningsvis blir det mer pyntat i helgen. Om det hinns med vill säga, har ju både julbord och julfest att se fram emot.
 
Nu på med vinterkläderna, här ska det skottas =) hoppas ni får en mysig torsdag allihopa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0