Dansar i sömnen?

Vaknade tidigt och kunde inte somna om. Jag har inget annat än massa Zumbalåtar och koreografier i hjärnan så det skulle inte förvåna mig om jag dansar i sömnen =) Det har iallafall varit två super roliga dagar i Sthlm och jag har massa ideér. Skulle vilja ändra hela mitt program men riktigt så taskig kan jag inte vara. En ny uppvärmning ska jag försöka satsa på till måndag.



Idag är det middag på Stora Örebro med Intersportgänget som gäller =) det kan inte bli annat än kul. Jag ska till Ullis först o dricka lite vin. Innan det skulle jag behöva åka till systemet och kanske Marieberg? Vore kul o hitta nåt nytt att ha på sig ikväll? Jag får väl se om jag lyckas få med mig min karl. Det är så min dag se ut hörrni, hoppas ni får en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0