Färdig fixat...

Nu har jag fått nästan all tvätt fixad och lägenheten är städad o fin =) känns bra. Lite huvudvärk dök upp under städningen så nu ska jag nog bara vila mig innan jag ska in till stan och träffa sömmerskan. Jag sitter med en ansiktsmask på mig som jag köpte när jag va på spa huset. Den kostade mig skjortan så jag hoppas den gör underverk, haha. Passade även på att måla naglarna så nu måste dom torka innan jag kan ta bort ansiktsmasken, inte så smart kanske, men vem har påstått att jag är smart? Vill man vara fin får man lina pin eller hur är det man brukar säga? Jag skulle vilja hinna sitta lite ute i solen också men vi får se om det hinns med. Jag kan inte annat än längta till sälen nästa vecka, hoppas solen skiner lika mycket då. Sitta i en snödriva o sola sig är inte helt fel heller!

Solen och min nya favoritlåt gör mig på bra humör denna dag =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0