God morgon

Jag vaknar alltid mellan 8-9 numera och känner mig faktiskt ganska utvilad. Förr kunde jag sova till 11 utan problem. Aja nu ska jag fixa lite frukost, gå ut med nero och sen planera lite zumba. Tänkte fixa en ny uppvärmning. Men jag har sååå ont i varenda muskel efter dansen igår så vi får väl se hur det går. För det första mådde jag piss igår o hade inte tänkt gå på dansen. Men eftersom jag jobbar varannan helg så vill jag inte missa när jag väl är ledig så jag släpade mig dit iallafall. Det första vi får höra från våran danslärare är: okej tjejer idag är det kondition och styrka som gäller! (döda mig tänkte jag) men som tur va det mest styrka o det gick faktiskt förvånansvärt bra. Kvällen spenderades sen hemma hos Jocke & Linda med Pizza, godis o film. Helt perfekt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0