Godmorgon, godmorgon....

Godmorgon hörrni =) Sjukt kul att ni börjar bli så många! Jag sitter o käkar mina Special K, som alltid, haha. Jag skulle kunna leva på det. O jag är träningssugen så det nästan kliar i kroppen på mig. Jag sa till mig själv i måndags att jag skulle ha en "vilo vecka" Mitt problem när jag är/varit sjuk är att jag aldrig kan hålla min lugn tillräckligt länge för att bli ordentligt frisk. Sist jag va dålig så höll det i sig minst en månad för att jag "småtränar" hela tiden. Så nu ska jag hålla mig lugn tills Zumban på söndag. Känns jätte trist men så är det.

Men bara för att jag ska vila så betyder ju inte det att ni ska sitta still, eller hur? Ut o rör på er, ta en promenad i det fina vädret. Under vinter är det lätt att vi  känner oss lite små deppiga, vilket ofta beror på d-vitamin brist. Solen är det absolut bästa sätter att få i sig d-vitamin så ut i solen med er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0