I´m dead...

Jag kan inte beskriva med ord hur trött jag är efter denna dag. Totalt blev det två jazzpass, två discopass, ett streetpass och sist men inte minst två zumbapass. Det känns i kroppen att det blev lite för mycket. Men kul va´re. Imorrn jobbar jag kväll o jag skulle behöva träna dans innan men vi får se hur min kropp känner sig imorrn. Den kanske behöver ta igen sig lite? En lugn förmiddag skulle ju faktiskt inte göra nåt. Vi får se.

Tompa har somnat på soffan så jag passar på att kolla på Big Brother. Det är ett sjukt program, jag vet, men jag gillar det. Jag ska försöka hålla mig vaken hela programmet o sen blir det sängen, godnatt hörrni ♥




Kommentarer
Postat av: Martin

Starkt jobbat Sandra! :) men ta en vilodag idag. Din kropp kan nog behöva det eftersom du jobbar kväll. Då är du nog mer fit for fight imorn! :)

2012-02-21 @ 05:08:12
URL: http://brandtmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0