Ingen bra start på dagen...

Fy vilken hemsk natt jag har haft. Först gick jag och la mig vid 23.00 och kände på en gång att jag inte skulle kunna somna närmsta timmen. Så jag gick upp och hamnade framför datorn till 00.30. Gick och la mig igen det tog säkert en timme till innan jag väl somnade. Sen känns det som jag har varit mer eller mindre vaken säkert 100 gånger i natt. Jag ligger bara o vänder o virder på mig hela tiden? Jag har kännt mig lite av seg o konstig dom senaste dagarna så jag funderar på om jag är på väg att bli sjuk eller nåt? Men det hoppas jag verkligen inte för det har jag inte tid med. Håller tummarna. Jag är ledig idag men har massor att göra iallafall. Inte konstigt att jag inte kan sova, det är tusen grejer som cirkulerar i mitt huvud just nu. När jag gick i skolan sa min lärare alltid åt oss att skriva ner allt på ett papper som va måste göra, typ prov o annat. Jag kanske skulle testa det nu också, får det ur huvudet lite? Vad tror ni? värt ett försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0