Lite mycket nu....

Att försöka göra 100 saker samtidigt så här på morgonkvisten är inte alltid så bra. Jag satt o sminkade mig när jag kom på att jag inte hade nån matlåda, så jag började steka lite lax, strök min tröja och fixade frukost. Det slutade med att laxen vart bränd =/ men det får väl gå, jag orkar inte steka nån ny. Idag jobbar jag kort dag, sen ikväll är det första zumbapasset i Hallsberg. Det är tydligen jätte få anmälda så vi får väl hoppas på några fler idag. Dra med er en kompis o kom, vettja =)

Jag kollade på Melodifestivalen igår och ursäkta språket men fan vilka skit låtar....att folk inte skäms? Den ända låt jag fastnade för va Molly Sanden. Vilken röst. Och hon såg ju dessutom ur snygg ut. Här ser ni en tjej med jätte fina kurvor. Smalast är inte alltid snyggast, kom ihåg det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0