Löparskor...

Jag har precis kommit hem från jobbet o käkat lite mat. Nu ska jag ta det lugnt innan kvällens Zumbapass på Långängsskolan i Hallsberg, 19.00. Det är bara 7 st anmälda så ni har fortfarande chansen, förhoppningsvis dyker det upp några oanmälda också.

Efter jag hade slutat så gjorde jag ett löptest på jobbet för att se vilken typ av löparskor som passar mina fötter. Vi fick nämligen välja ut ett par "personalskor" så jag kände att det va lika bra att passa på. Jag valde dessa snyggingar, hoppas dom är lika bra som dom är snygga! Vet inte hur lång tid det tar innan vi får hem dom men jag återkommer med mer info när dom är testade...

För er som springer (eller har tänkt börja) så är det jätte viktigt att du köper en sko som passar just dina fötter. Annars kan du skada knän o det vill man helst undvika. Så lägg gärna en extra slant på ett par riktigt bra löparskor. Dina fötter kommer tacka dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0