Lördag

Hinner inte säga många ord nu. Jag sitter o käkar frukost för att snart dra mot jobbet. Träningsvärken känns ordentligt idag. Samtidigt känner jag mig så grymt nöjd över gårdagens insats så träningsvärken är helt klart värt det. Det gäller att kämpa lite längre än vad du egentligen orkar. Det är då du blir starkare. Jag lovar att du har mer ork än va du tror. Allt sitter i huvudet så ge inte upp. Själv är jag en sån person som har jätte svårt för att puscha mig själv ordentligt o därför tyker jag att det är perfekt att gå på olika gruppass för där vill jag inte vara sämst utan jag tar i lite extra, kan alla andra så kan väl jag. Och att på cirkelträningen går Christopher runt o skriker lite på oss vilket är kanon bra, haha =) Så testa gruppträning om du inte redan gjort det! Det rekomenderas starkt!

Nu jobbet, hej så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0