Nu tar jag kväll...

Nu har jag varit iväg hos sömmerskan, eller Veronica som hon egentligen heter. Jag litar på henne, hon har ju sytt ett par dräkter i sitt liv så det kommer bli kanon. Efter det träffade jag upp Tompa som kom från jobbet o så blev det en spontan middag på Havana. Båda va hungriga och ingen vill laga mat så det vart enkelt o smidigt. Väldigt gott också måste jag tillägga. Sen hyrde vi med en film så den ska vi väl titta på snart,  "Crazy stuiped love" hoppas den är bra.



Kikade i brevlådan nu när vi kom hem och fick se att jag hade fått mitt första nr av Topp Hälsa! Nu har jag massa kul att läsa o säkert massa bra tips jag kan skriva om =) Ska börja läsa lite redan nu, ha en bra kväll så hörs vi imorrn.


Kommentarer
Postat av: Martin

Craft stupid love är en riktigt bra film! Den har verkligen allt och bra skådisar också :)

2012-02-28 @ 22:40:42
URL: http://brandtmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0