Onsdag morgon...

Nyvaken, kollar ut genom fönstret och ser massa snö på backen. Jätte fint o jag älskar snö men just nu längtar jag så fruktansvärt mycket efter sommaren, jag vill gå runt i shorts o linne. Det känns långt bort just nu. Alla hjärtans dag igår va jätte mysig, vi gjorde tacos, käkade glass med maränger och chokladsås till efterätt och kollade på en bra film. Inge märkvärdigt men mysigt. Vann 50kr på trislotten jag fick utav mamma så idag ska jag hämta ut två nya o hoppas på storvinst. Håll tummarna =)

Idag jobbar jag kväll, börjar kl 15.00 så jag tänkte försöka hinna med lite dansträning innan det. Är egentligen inte så sugen men eftersom det snart är tävling så måste jag. Om ni inte redan har sett det på facebook så kommer jag börja håller Zumbapass i Hallsberg nu också. På Långängsskolan, söndagar 19.00. Ni är varmt välkomna. Anmälan görs på vår hemsida www.gym-cardio.se.

Eftersom jag inte lyckades övertala gubben om att få se Top Model igår så blir det nu ett avsnitt till frukosten. Jag ska försöka hinna med lite träningstisp också, har varit dåligt med det på sistone. Kommentera gärna om det är nåt speciellt ni vill att jag ska skriva om. Annars får ni ha en bra dag så länge, Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Tompa

Vadå gubbe? fan vad elakt... jag är ju en pojk i mina bästa dagar

2012-02-15 @ 17:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0