Seg morgon...

Godmorgon hörrni. Lite sent att säga nu kanske. Jag vaknade 07.48 och kunde verkligen inte somna om. Jag kokade ägg och käkade frukost med täcket på soffan framför Sex And The City filmen. Kan inte bli annat än en bra start på dagen =) Kände mig lite seg o halv "ful" som jag kan gör vissa mornar så jag sitter nu med en ansiktsmask på mig. Tänkte fixa tånaglar o lite annat sen, allt för att piffa till mig lite! Brukar hjälpa humöret. Sen ska jag försöka packa klart allt till sthlm för ikväll är det träning som gäller och imorrn bitti kl 06.00 hämtar mamma upp mig. Är sjukt taggad =) wohoo!!

Tänkte skriva ett litet "pepp" inlägg till er senare...Puss så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0