Surar...

Det är ju konstigt att jag blir mer träningssugen än nånsin bara för jag är sjuk och absolut inte får anstränga mig. Jag sitter fortfarande o deppar över att jag missade tävlingen. Men jag håller tummarna för alla andra ÖDT:are =) Jag får väl träna ännu mer o satsa stenhårt till Västeråstävlingen om en månad, men det känns så långt dit bara. 

Jag mår lite upp och ner idag, så länge alvedonen värker så känner jag mig ganska bra (förutom att jag hostar och är snorig) men emellanåt känner jag mig som nåt katten släpat in. Aja det är väl aldrig kul att vara sjuk. Tur att det är melodifestivalen ikväll så jag har nåt att se fram emot.

Koffe skulle även svänga upp med en pizza =) inga fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0