Tisdag morgon

Godmorgon hörri, jag känner hur förkylningen avtar mer o mer och jag blir lika glad varje morgon. Jag är lite snorig fortfarande men det kan jag leva med. Idag tänkte jag ägna dagen åt städning, tvätt och rita dansdräkt. Inte super kul men sen jobbar jag resten av veckan så då är det ganska skönt att ha det rent o fint när jag kommer hem från jobbet.

Är så sjukt trött på mitt hår just nu också, det känns som ett stort fågelbo bara. Hur gärna jag än vill så blir mitt hår aldrig långt, det kommer till en viss längd sen stannar de =/ Jag är lite sugen på lugg, eller löshår? eller båda kanske? Lite slingor kanske? det känns som det inte kan bli sämre så det tåls att fundera på.

Jag ska skriva ett löparinlägg till er senare också så håll utkik =)

Gammal bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0