Unna dig mer!

Jag har precis kommit hem från ansiktsbehandlingen. Det va helt underbart, jag kunde ha legat där hela dagen och blivit omhändertagen. Att jag inte gör sånt oftare? Det är hur skönt som helst. Nästa gång (jag tänker nämligen gå dit igen) skulle jag vilja testa floating  och massage, floating låter spännande, du ligger i en saltvattenstank o flyter runt. Tåls att testa iallafall.

Jag är ju sån som alltid går på allt folk säger så idag köpte jag med mig en ansiktsmask hem. Den är säkert jätte bra men det va väl inget jag egentligen behövde ha. Men varför inte, det kan jag väl unna mig. Gäller bara att komma ihåg o göra det en gång i veckan.

Igår kom min kära mamma med en present till mig. Vi pratade härromdan om långa ögonfransar och att det finns serum man kan köpa för att få längre. Så igår kom hon förbi med ett sånt till mig, dom är ju inte direkt gratis så jag blev jätte glad. Ska testa ikväll får vi se. Efter 10 veckor ska fransarna ha blivit längre så det ska bli spännande.

Nu är det vardagslyx på hög nivå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0