Söndag

Godmorgon hörrni. Dagens status är ungefär den samma, förutom att jag har lyckats sova ganska bra inatt. Jag tror febern har spökat lite smått under natten, tyvärr, men jag känner mig piggare på dagarna så jag ska göra ett försök med att åka till jobbet idag iallafall. Jag jobbar 12-17 så det är ingen lång dag. Känner mig däremot väldigt tveksam när det gäller Zumban ikväll, jag vill verkligen inte ställa in men just nu känns det som att jag inte har nåt val.

Igår blev det som sagt Melodifestivalen och mina två favoriter va Dannys låt och Charlotte Perrellis klänning. Kvinnan är snart 40, har fött två barn och har en gudomligt snygg kropp. Det måste ni ju hålla med mig om? Jag köpte faktiskt hennes träningsbok för nåt år sen och tyckte den va jätte bra. Men sen rann det ut i sanden som med mycket annat så jag får nog plocka fram den igen. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0