En dag med mamma

Nu ligger jag här på soffan, det känns inte som jag gör nåt annat? Men jag va faktiskt med mamma en snabbis till Marieberg idag. Jag va tvungen att kolla tyg till min nya tävlingsdräkt för imorrn ska jag träffa sömmerskan så jag måste ha lite koll på hur jag vill att dräkten ska se ut. Jag fick massa ideér så nu ska jag bara försöka få ner det på papper, jag som knappt kan rita en streckgubbe =/ haha. Eftermiddagen spenderades sen hemma hos mamma, hon köpte en Iphone idag så jag hade fullt upp med att fixa iordning den. Nu har jag däremot kommit hem och är ganska seg i huvudet. Det känns att jag inte är helt 100% bra än o det va väl inte så jätte bra att gå på marieberg heller? Tur att jag har en ledig dag till att ta igen mig på.

Ni som känner mig vet att det är i princip omöjligt för mig att gå på marieberg utan att shoppa nåt. Tröjan fick jag faktiskt av min snälla mamma och själv köpte jag en "hairdonut" Lite finare att ha när jag sätter upp håret =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0