Dax att ta kväll...

Middag hos mamma och sen blev det faktiskt en långpromenad med svärmor. Kände att jag har leget inne o degat hela dan eftersom jag inte varit riktigt bra så jag va tvungen att gå ut o få lite frisk luft. Hur skönt som helst. Nu har jag duschat o tänkte gosa ner mig framför tv:n. Imorrn är det jobb som gäller o jag jobbar faktiskt bara till 16 =) Det är sällan jag slutar före 19 så det känns jätte skönt. Behöver nog vila upp mig lite, känns som jag har tusen saker i luften hela tiden? Tompa åkte till Trysil med jobbet idag så jag blir själv ända till söndag, liten ensamt men det ska nog gå.


Jag, Kim o Arazu ska antagligen boka resa snart =) men vi ska nog inte åka förrens i maj men då han jag nåt att se fram emot. Bilden är från vår cypern resa 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0