Fredag

Äntligen fredag o snart får jag ta helg, måste iväg o jobba några timmar först sen har jag tre lediga dagar att se fram emot. Inga fel =) Arazu o jag va grymt duktiga på gymmet igår, en eloge till oss! Det känns så skönt att komma iväg på morgonen o få det gjort. Även fast jag har svårt att ta mig upp ur sängen så är det helt klart värt det.

Ett tips till er alla som vill komma igång med träningen är att testa morgonträning. Det minskar stressen o gör att du känner dig pigg och glad resten av dagen. Det är lättare att skippa bullen/fikat under dagen, annars blir det ofta att "en bulle spelar ingen roll jag ska ju ändå träna sen" Morgonträning är även bra för sömnen. Tränar du på kvällen kan kroppen ha svårt att varva ner och det kan påverka din kropp negetivt. Så ställ klockan lite tidigare imorrn =) Din kropp kommer tacka dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0