Frukost...

Jag fick nästan rekordmånga läsare på mina tidigare inlägg vilket är super kul. Nu sitter jag o käkar frukost, det blir Kellogs Special K med mjölk, kanske inte den bästa frukosten men jag försöker komma ifrån mina mackor lite. Jag kan typ käka fyra mackor med ost och oboy på morgonen vilket inte är det bästa. Vitt bröd är en riktig bov. Så jag har gått ett steg i rätt riktning iallafall. Man måste försöka hitta sin egen väg.

Vill ni satsa på en bra o nyttig frukost så tycker jag ni kan käka, grovt eller hårt bröd, keso, ägg, havregrynsgröt, yoghurt med musli (undvik dom med mycket socker) eller varför inte blanda till en smootie. Ibland kan det vara svårt att veta vad man ska handla när man väl står i affären men jag kan faktiskt rekomendera "Pauluns" det är ett kanon bra märke som har bl.a. müsli, flingor, bröd, juice, smooties m.m. Allt för en bra o nyttig frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0