Hur gör djur?

Trots att jag är ledig och kan sova i princip hur länge som helst så kan jag inte sova längre =/ det är massor som snurrar runt i mitt huvud just nu. Idag börjar dansen, om jag nu ska fortsätta gå? Grejen är den att jag jobbar varannan helg så jag kommer bara kunna gå varannan gång, och att nu är det så j*vla svår så jag måste träna arslet av mig om jag över huvudtaget ska lyckas någorlunda bra på tävlingarna. Jag är ju uppe i "starklassen" som det så fint kallas vilket betyder att jag kommer gå i samma kurs som dom bästa på dansskolan o jag känner mig långt ifrån deras nivå. Antingen måste jag ge järnet den här sista terminen, alltså träna varje dag, eller sluta? Så enkelt är det =/ eller det är skit svårt o jag vet inte hur jag ska göra? Det känns trist att bara slut också för att det börjar bli svårt, känns som jag ger upp. Men det är mest tiden jag är orolig över, har jag verkligen tid att träna varje dag? Jag missade ju dom två sista tävlingarna förra terminen eftersom jag fick jobb på intersport så det känns inte riktigt som jag har fått ett ordentligt avslut? Om jag nu satsar denna termin så är det SM som kommer bli en perfekt sista tävling. Aja idag är det grats att gå på dansen så jag måste ju dit o testa iallafall, sen får jag fundera mer efter det. Men det är inte lätt när det är svårt.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sandra Gumman. Du får känna efter utan att tänka för mycket (hur konstigt det än må låta). Gör det som känns rätt för dig! :)

2012-01-15 @ 21:50:20
URL: http://jeehyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0