Lördag morgon

Godmorgon. Idag är det lördag och min första av tre lediga dagar =) det känns toppen! Jag ska träffa Kim o Arazu lite senare på dagen för träning o käk men ikväll har jag ingenting planerat. Jag lånade Band of Brothers boxen utav Johan på jobbet så jag tänkte nog bädda ner mig på soffan framåt kvällen o kolla på den. Men först lite zumba planering, jag måste bli klar idag känner jag, eller jag är nog redan klar men det är så svårt att veta hur mycket vi kommer hinna på en timme så jag har hellre lite extra material ifall det behövs.

Jag har nog inte berättat att vi inte längre har nån fågel kvar. Det känns både lite trist men mest skönt faktiskt. Vi är aldrig hemma och hinner inte lägga ner nån tid med henne så det är bättre nån annan sköter om henne. Vi får åka dit o hälsa på nån dag för att se om hon trivs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0