Lördag

Dax att snart dra iväg till jobbet. Vissa måste ju jobba fast det är helg. Jag hoppas på mycket folk o rörelse så brukar dagarna gå ganska fort. Ikväll har jag inga planer utan det blir nog bara hem o mysa lite i min onepeace o fortsätta äta ur min godispåse, blev inte så mycket igår faktiskt men då har jag nåt att se fram emot till kvällen =)

Är ni lediga och funderar på vad ni ska hitta på i helgen så kan jag tipsa om att det är Öppet hus i Kumlahallen idag. Gym & Cardio kommer givetvis att finnas på plats. Christofer hittar ni i lilla salen mellan 14.00-15.00 för ett Cirkelpass. På söndag kör dom TRX mellan 11.00-12.00 och Kettlebells mellan 14.00-15.00. Passen kostar 20 kr.

Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0