Måndag morgon...

Det va tur att jag fick lite sovmorgon idag. Det behövdes efter gårdagens Zumba pass. Det känns i kroppen idag kan jag säga, jag är helt slut efter mina två pass. Men det är så gymt kul, för jag får massa beröm, frågor och skratt på mina lektioner. 

Jag ska snart iväg o jobba 12-20, tror jag gör det hela veckan så det blir sena kvällar. Är ledig helgen dock men då ska vi på bröllop, har knappt hunnit tänka på det. Jag måste köpa bröllopspresent nu i veckan. Och kolla kläder, men jag tror redan jag har bestämt mig, jag måste bara prova o se så att det ser lika fint ut på riktigt som det gör i mitt huvud. Klänningen är ju aldrig använd så det ska bli spännande, haha. Sjukt att det finns kläder i garderoben som inte är använda? Fy skäms!

Vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0