Nyårsdagen

Ligger i soffan som en stor fet potatis, lyssnar på Takida o surfar på min alldeles egna dator =) Tompa o jag va ute o åkte fyrhjuling i över två timmar så jag va helt stelfrusen när vi kom in. Vi köpte med pizza så nu är jag proppmätt. Tänkte ta mig till duschen men jag fastnade framför datorn o orkar inte röra mig!

Nu är jul o nyår över och allt återgår till det vanliga. Jag måste verkligen komma igång med träningen ordentligt nu. Imorrn 08.00 är det jag o Arazu som träffas på gymmet, haha. Jag har så sjukt dåligt samvete över att jag bara har proppat i mig massa mat, choklad o lite mer choklad den senaste månaden, helt sjukt. (ni ser väl tomatfejset i förra inlägget, hemskt) O jag gav ingen nyårslöfte heller för jag kan ändå inte hålla nåt...haha... Nytt år nya tag eller vad är det man brukar säga?

Nu ska jag duscha o sen kommer jag ligga framför tvn hela kvällen, det är ju massa bra på tv idag. Bl.a Victoria Secret vid sex o sen Sällskapsresan kl nio =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0