Tur att jag har mamma =)

Huvudet känns lite bättre, men det är fortfarande inte helt hundra. Om jag börjar pyssla med nåt så orkar jag bara en stund innan jag blir lite småyr igen så det känns bäst att bara ligga still o inte göra ett dugg. Men det är inte riktigt min grej, jag blir så sjukt rastlös!? Ska iallafall åka till jobbet imorrn om det inte blir värre. Koffe o jag är bjudna till mamma på mat så vi ska snart åka dit o käka lite (eller vi bjöd in oss själva), skönt för då slipper jag själv hitta på nåt att laga, hatar att laga mat om ni inte redan visste det.

Tror jag har fått "zumbasjukan" om det nu finns nåt som heter det? Iallafall så fort jag hör en låt så börjar mitt huvud fundera på vilka zumbasteg som skulle passa just den låten, ifall det är nåt jag ska ha med på mina pass? Knäppt jag vet, men jag har så sjukt mycket ideér. Längtar redan tills på måndag =) Hoppas ni har sett att vi även kommer dra igång yoga på onsdagar, mer info kommer inom kort. Nu måste jag göra mig klar för åka till mamma, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0