Fredagsmys

Det verkar som att jag blir själv ikväll. Tompa är iväg med jobbet o åker gocart och käkar middag. Jag tänkte nog mumsa lite godis framför sverigematchen o bara ha lite mys. Kan knappt tro mina egna ord när jag säger att jag ska kolla på fotboll men va gör man inte för jobbet. Lite koll måste jag ju faktiskt ha när jag jobbar i en sportaffär.

Jag va tvungen att "storhandla" på Kicks idag på lunchen. O då menar jag verkligen storhandla. I stort sett allt mitt smink va slut o jag har dragit jätte länge på att köpa nytt för det kostar mig skjortan, men vill man va fin får man lida pin. Eller egentligen är det ju plånboken som får lida =/ o eftersom solen vägrar visa sig så får jag väl satsa på en fejkbränna till midsommarhelgen, bruna ben till min nya klänning känns ju som ett måste. Hoppas, hoppas verkligen att den blir bra, o hoppas ni har en trevlig fredagkväll allihopa, Puss ♥




Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag handlade oxå på Kicks igår och det vart dyrt det med :-)

Svar: Ja vill man ha bra grejer så kostar det tyvärr. Men samtidigt räcker det väldigt länge =)
Sandra

2012-06-16 @ 08:26:22
URL: http://www.suzzibuzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0