Helt slut

Nu har jag precis fått i mig lite kvällsmat efter två hårda träningspass. Först blev det ett cirkelpass och sen en timmes vila innan jag körde mitt vanliga zumbapass. Det är lite tufft att köra två pass faktiskt. Cirkelpasset är ju väldigt mycket styrka så när jag väl ska köra zumbapasset sen så är mina muskler helt slut. Tror jag måste skippa att träna innan zumban för det är ju faktiskt det jag måste koncentrera mig mest på. Energin måste vara på topp o det är svårt när jag redan är helt slut.

Nu blandade jag ihop en enkel smoothie och så blev det en knäckamacka med ägg på till det. Jag gör alltid typ samma smoothie men jag hittade massa bra recept i den senaste träningstidningen jag köpte så jag tänkte jag skulle testa några nya. Här är iallafall den jag alltid gör:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0