Ledig

Kan jag ha sån tur att solen faktiskt visar sig idag när jag är ledig? Desvärre har jag massa annat jag behöver fixa med men nån timme ska jag iallafall hinna sitta ute. Det är mycket jobb som gäller några veckor framöver nu eftersom folk går på semester. Jag jobbar mycket 09-20 pass vilket är ganska segt men jag får väl tänka pengar =)
 
Jag har varit ganska bekväm med att börja jobba 12 och då hinna med träningen på morgonen. Men nu när jag börjar tidigare kommer det bli betydligt svårare. Jag vet att jag inte kommer gå upp så tidigt som det behövs så nu får jag försöka få in träningen på kvällstid istället. Denna veckoplanering känns alldeles för dålig men jag vill gärna kunna hålla den också. 
 
Ska sätta igång med alla mina måsten nu så jag får komma ut i solen nån gång. Ikväll är det cirkel med mamma som gäller. Hej så länge ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0