Vårruset 2012

Nu ligger jag på soffan och pustar ut efter kvällens vårrus med Intersport brudarna. Det va riktigt kul måste jag säga, jag har aldrig sprungit det förut men jag kommer definitivt springa det igen =) Det blev inget snabbt tempo utan jag joggade/gick med Therese & Petra. Ullis och Anna satsade stenhårt på och bra tid medans Jennie och Helene gick så jag valde nånstans mittemellan. Kändes lite lagom. Men nästa år ska jag ta täten ihop med Anna & Ullis, haha!! Nu ska jag sova för imorrn ska jag ha ett zumbapass kl 09.00 om det inte regnar så vi får hålla tummarna. Men nu säger jag godnatt hörrni ♥

image description

 image description 
image description image description image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0