Bättre lycka nästa gång

Vi kom hem tidigt från tävlingen o då kan ni ju lista ut att det inte gick så bra =/ Det kan inte gå bra jämt? Men jag kände på mig det redan innan, jag har tränat alldeles för dåligt. Men jag deppar inte ner mig för det, jag är redan sjukt revansch sugen så nu ska jag se till att träna järnet inför sm.

Det känns faktiskt ganska skönt att ha hela lördageftermiddagen ledig. Jag har massor att göra här hemma. Tvätt, disk, och sen alla mina kläder, man kan tro att en bomb exploderat i min garderob. Men först ska jag hoppa in i duschen o försöka på bort allt smink o spray ur mitt hår, det brukar kunna ta ett tag...

Återkommer senare, bye ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0