Det blir inte alltid som man tänkt sig....

Gårdagen blev verkligen inte som planerad. Jennie ringde mig på jobbet o ville ha med mig ut. Min första tanke va nja, nej det är ju bara onsdag. Men efter lite fundering så ångrade jag mig. Jag va ju faktiskt ledig dagen efter och hade en vinare stod hemma, så varför inte. Jag åkte hem en snabbis efter jobbet, bytte kläder o sen va jag på plats hos Jennie vid 22 igen. Vi fick med oss Martin också, hehe, trots jobb dagen efter. Kanon kul kväll. Lite spontant sådär =)

Vaknade upp på Jennies soffa imorse o mådde helt okej. Det va värre med Jennie, haha! Vi fick iallafall i oss lite frukost o sen va det en dag på stan som gällde. Riktigt mysigt att bara strosa runt. Synd att solen inte ville kika fram bara.

Nu ska jag krypa ner i sängen för jag har tre dagars jobb som väntar, puss o godnatt ♥




Kommentarer
Postat av: Korean

Bra dag idag! Och jag höjer glaset för Spontanutgångar på onsdagar! :-)

2012-03-16 @ 00:15:05
URL: http://jeehyang.blogg.se/
Postat av: Martin

Håller med Jennie! riktigt skoj!!! :)

2012-03-16 @ 22:54:40
URL: http://brandtmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0