God morgon...

Sitter med nymålade naglar o ska snart iväg o jobba. Jag skulle vart ledig egentligen men Håkan ville att jag skulle jobba för honom. Han va ju snäll o tog min jobbtid när jag va på utbildning så då måste jag ju vara snäll tillbaka. Annars va jag lite små deppig igår, testade min nya dansdräkt o den va inte alls som jag tänkt mig? det är ju tävling på lördag o jag blev sjukt otaggad på att åka dit =/ har ju knappt hunnit träna heller, suck... jag har så sjukt mycket inplanerat nu närmaste veckorna så jag får nästan lite panik, roliga saker men det blir lite mycket bara =/ Träffade världens bästa Arazu igår o jag kan inte sluta längta tills vi ligger på stranden på Rhodos o bara jäser, lite lugn o ro skulle inte vara helt fel.

Cypern - 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0