God morgon

Lyckades sova nästan till 9 idag, det är inte dåligt. Jag vaknade först 07.16 men bestämde mig ganska fort för att det va alldeles för tidigt att gå upp då. Så jag vände o vred lite på mig o sen somnade jag om en stund till. Hur skönt som helst. Tänkte snart fixa lite frukost och sen är det Sälenpackning som gäller för fulla muggar för imorrn drar vi =) ska bli sjukt kul. Jag åker till Jennie ikväll och sover där så vi kommer iväg tidigt imorrn bitti.

Hörde att det va ett hus här i Pålsboda som brunnit ner till grunden i natt. Familjen hade iallafall hunnit tagit sig ut men hur kul kan det vara att stå utan hus? Usch va hemskt.

Aja frukost va det, jag återkommer sen med lite träningstips, o det lovar jag den här gången, haha.  Lite magträningstips för den som hellre tränar hemma i lugn o ro.

Bye så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0