Ledig tisdag morgon

Gormorgon hörrni! Pigga o glada idag? Själv känner jag mig lite seg. Jag såg fram emot att vakna till en strålande sol men så va tydligen inte fallet =/ Vilket betyder att jag måste ta tag i allt tråkigt här hemma som måste göras. Jag har inte packat upp någonting sen helgen o sen ska väl det mesta tvättas, vilken rolig ledig dag, haha not! Men så är det ibland. Jag ska ut o Springa med Mija i eftermiddag så jag får se fram emot det istället. Måste ju inviga mina nya löpardojor. Dom ska få gå varmt nu är tanken, haha.

Hade zumbapass igår som vanligt men det va grymt kul. Svetten bara rinner, alla kämpar på som fan o peppar varandra. Precis som det ska vara. Kanon kul =) Längtar tills i sommar när vi kan köra utomhus, vilken känsla!

Hur går det med eran träning då kära läsare? Snart sommar o beach 2012 så kämpa på. Jag kommer med lite tips senare idag, Puss så länge ♥





Kommentarer
Postat av: Victoria - We Are Odd

Hej!

FIn blogg, bloglovinbyte? :)

2012-03-13 @ 10:29:23
URL: http://weareodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0