Lördag morgon

Det va en riktigt seg hemresa från Trysil igår men samtidigt jätte skönt att komma hem. Borta bra men hemma bästa som man brukar säga. Jag kom hem, slängde mig på sängen o vilade en liten stund innan jag o Tompa tog en promenad ute i det fina vädret. Vi kunde ju omöjligt gömma oss i lägenheten när det är 15 grader varmt ute. Träffade på Linda o gänget som hade bestämt sig för att grilla framåt kvällen o vi hamnade visst hemma hos oss. Jätte trevligt.

Lördag idag o jag har äntligen en ledig helg och faktiskt ingenting planerat, vilket inte alls är likt mig. Jag måste erkänna att det känns kanon skönt o jag ska inte göra ett skit på hela dan. Jag tänkte packa upp resväckan o sen köpa mig en tidning o sitta i solen o mysa. Om nu solen vill visa sig idag, det ser lite osäkert ut men jag håller tummarna. Blir det riktigt varmt så tänkte jag nog unna mig en glass =)

Vi tar träningstipsen till veckan tycker jag, ibland måste man bara få vara, eller hur? Lova mig att ni går ut i solen idag, o hoppas ni får en trevlig lördag ♥ Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0