Lördag morgon

Godmorgon hörrni! Jag sitter just nu o käkar frukost, det blev naturell yoghurt med Pauluns superflingor, toppat med lite banan och päron. Till det en smörgås med keso och ett glas mjölk. Jag sitter fortfarande och försöker få i mig allt, flingorna va super mättande så jag får nog nöja mig med halva tallriken. Hur som helst så är det jobb som gäller denna helg, jag jobbar till 18 o sen blir det mys hos Arazu. Både Kim och Arazu reser bort nästa vecka så vi måste passa på att ses innan det. Vet inte hur jag ska klara mig utan dom i två veckor men det återstår o se, haha. Nu måste jag fixa det sista o sen dra, ha en bra lördag så hör vi, puss ♥

Glömde visst säga att mina löpardojor har kommit =) wohoo, nu kör vi!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0