Måndag morgon

Av någon anledning så hamnar jag alltid vid datorn samtidigt som jag käkar frukost. Sen kan jag lugnt bli sittandes här i typ 2 timmar innan jag gör nåt vettigt. Jag skriver lite i bloggen, läser andra bloggar, spanar kläder m.m. tiden bara flyger förbi. Idag är jag som sagt ledig men ska snart börja packa resväskan för ikväll drar mamma o jag till Trysil. Pappa o gänget åkte redan igår så dom är säkert i backen snart, lite avis men jag får åka imorrn =) Ska bli grymt kul.

Usch nu har jag nån period när jag inte blir nöjd med nåt. Håret känns sjukt tråkigt, för att inte tala om hårfärgen. Arazu och Kim kommer snart hem med världens solbränna o själv är jag blekast i stan. Det har kommit in sjukt mycket fina vårkläder överallt men tycker ingenting sitter bra på mig. Träningen har gått sådär på sistone =/ Energin finns lixom inte...

Tur att jag ska åka bort några dagar, kanske kan få lite ny energi till saker o ting när jag kommer hem. Sätter på Jennies "pepplåt" så blir jag säkert på lite bättre humör. Ha en fortsatt bra dag hörrni ♥




Kommentarer
Postat av: Jennie

Call Me Maybe - Kanske den bästa låten ever! ;-) Njut nu i Trysil!

2012-03-19 @ 22:30:25
URL: http://jeehyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0