Måndag morgon

Godmorgon på er. Det är måndag och jag är ledig =) känns toppen. Men ingen ro för det, haha. Här ska det städas hos pappa, börja packa fram lite inför sälenresan på torsdag, lite zumbafix inför kvällen och sen skulle jag väldigt gärna vilja hinna med en promenad. Vi får väl se hur det går. Jag har varit dålig med träningstips dom senaste dagarna men jag har haft fullt upp med annat. Och eftersom det är Sälen på torsdag så är det mycket som ska fixas innan det. Men det ska bli så himla skönt att åka bort ett tag, även om det bara är över helgen. Jag hoppas på kanon väder så jag kan sätta mig i en snödriva o sola =) That´s life ♥

Jag ska försöka hinna med ett träningsinlägg senare idag så håll ut, haha! Ni kan kika in på min kära vän Martins blogg också om ni vill, han skriver lite om träning och kost för er som är intresserade: http://brandtmartin.blogg.se/

Puss så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0