Söndag kväll

Hemma efter kvällens zumbapass i Hallsberg. Roligt som alltid o det finns plats om du är sugen på att testa. Det kändes extra mycket i benen efter skidåkningen denna vecka men det va skönt att röra på sig. Jag har ju trots allt haft en riktig slöhelg med alldeles för mycket godis, mcdonalds o pizza så nu mår jag illa av bara tanken på mat. Jag tänkte försöka vara utan godis hela veckan nu får vi se. Kanske låter hel dumt men jag käkar ju nåt onyttigt nästan varje dag (fy skäms) o det måste vara slut på det nu. Så det så, haha! Jag är bra på träningen men sämre med just sötsuget. Alla har vi våra svagheter....

Nu ska jag o Tompa bädda ner oss i sängen o kolla på Face Off på bärbara datorn. Det va jätte längesen jag såg den filmen, den är grym. Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0