Vad gör ni en lördagkväll?

Själv ligger jag på soffan, proppmätt efter att ha mosat i mig 2 st tacosar =) Vi käkade ju tacos i torsdags men det fick bli en tacolördag också. Vad gör det när det är super gott. Skulle nog kunna leva på tacos. Hyrt en film har jag också gjort, Footloose. Kände att jag inte hade fått tillräckligt med dans denna dag. Jag gillar den gamla filmen grymt mycket o jag tvivlar på att den här nya versionen är bättre men det måste ju självklart undersökas.

Jag går o nynnar på Loreans nya låt: Sober, grymt bra. Hittade en akustisk version också på spoitfy som är jätte fin. Sen har jag poppat sönder Swedish House Mafias nya låt: Greyhound, en riktig Strömpis låt, kan inte lyssna på den utan att bli riktigt partysugen =) Lyssna vettja. Lite musiktips så här en lördagkväll, hoppas ni har det bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0