Andas ut...

Äntligen hemma. Det märks att jag varit ledig i fem dagar nu för så fort jag får jobba en dag så blir jag helt slut. Jag går nog på lågvarv här hemma, haha. Tur att jag ska vara låååång ledig nu då =) Vila upp mig lite. Jo, jag tog tag i mitt shortsproblem idag innan jag började. Köpte ett par svarta shorts på vero moda. Sen lyckades jag faktiskt hålla i pengarna trots att jag hittade en ur snygg klänning på cubus, och mina stackars skor fick stå kvar på hyllan ett tag till. Vi får helt enkelt se om det finns några pengar kvar efter Rhodos, haha!

Nu sitter jag på soffan o slöar, verkar inte riktigt bli av med min huvudvärk så jag ska nog snart bädda ner mig. Trevlig kväll hörrni ♥

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0